一個浪漫的實踐家,堅信「愛心無國界,清醒一點要用『單眼』看世界」

My Footprints

2010年12月15日 星期三

貴夾唔飽 part 2

[原文刊登在雅虎香港 Blog]

開學唔經唔覺已經有成兩個 week 啦!Trip 仲未寫完,不過就又食左餐勁嘅。有幾勁?四個女仔星期六去飲早茶。

今次聚餐係為左驚開學後會太忙,所以趁剛剛開學搞個小 party。地點係 Burnaby 嘅尖東火鍋(Top Gun)。其實它有一間姊妹餐廳位於 Richmond,不過由於方便其中一位要搭 transit,所以選在 Burnaby。

其實尖東都算出色,但係食耐左就會知道有D野係某D餐廳係唔好點嘅!呢度最出名的就係石鍋糯米雞。




揭開個荷葉下面就是糯米雞啦


今次仲試左幾樣從未食過嘅小點:有蠔仔餅(上圖)鮑魚菇釀玉子豆腐(下圖右)。不過,我還是比較喜歡台灣的蚵仔煎多D!至於鮑魚菇係今次最貴的一道,成九個九!





本來有個同學要 join 我地,不過臨時嚟唔到,不過都幫佢叫左佢鍾意嘅燒賣,仲係兩款(下圖係豬潤燒賣)。



班朋友話我細灌湯餃 Expert,所以後尾都叫左 ,不過可惜,雖然翅多,但係味精仲多!整碗湯都係胡椒粉嘅味!咁我想大家都應該知道發生乜事啦,所以下次去到果度千萬唔好點!



不過我都發揮可以做侍應嘅淺能:平分四碗

沒有留言: